https://www.magma.lv/modules/iqithtmlandbanners/uploads/images/67dd2e62ac2f8.jpg
  • Tikai tiešsaistē
  • Izpārdošana!
  • -20%
https://magma.lv/48519/grohe-tualetes-pods-euro-ceramic-39338000.jpg
Grohe tualetes pods Euro Ceramic 39338000 - 2
Grohe tualetes pods Euro Ceramic 39338000 - 3
Grohe tualetes pods Euro Ceramic 39338000 - 4
Grohe tualetes pods Euro Ceramic 39338000 - 5
Grohe tualetes pods Euro Ceramic 39338000 - 6
Grohe tualetes pods Euro Ceramic 39338000 - 7
https://magma.lv/48519/grohe-tualetes-pods-euro-ceramic-39338000.jpg
Grohe tualetes pods Euro Ceramic 39338000 - 2
Grohe tualetes pods Euro Ceramic 39338000 - 3
Grohe tualetes pods Euro Ceramic 39338000 - 4
Grohe tualetes pods Euro Ceramic 39338000 - 5
Grohe tualetes pods Euro Ceramic 39338000 - 6
Grohe tualetes pods Euro Ceramic 39338000 - 7

Grohe tualetes pods Euro Ceramic 39338000

39338000
Parasti 2-3 nedēļas
246,79 € 308,49 € -20%
AR PVN piegādā 1-4 nedēļas laikā

 

Veids: tualetes pods (bez skalojamas kastes, bez poda vāka)

Izeja: universāla

Skalošanas tehnoloģija: bez malām

Grīdas tualete cieši savienotai kombinācijai (rimless)

• Krāsa: alpu balta

• cieši savienots

• universāla izeja horizontālai un vertikālai izejai

• Trīskāršais virpulis

• bez malām

• skalošanas tilpums 3/5 l

• ieskaitot fiksācijas komplektu

• cisterna jāpasūta atsevišķi!

poda vāks jāpasūta atsevišķi!

• pilnībā aplikts ar neredzamu fiksāciju

• saderīgs ar sēdekli un pārsegu 39 330 002 (mīksta aizvēršana) un 39 331 002  (bez mīkstās aizvēršanas)

39338000

Kopš 2014. gada mēs esam daļa no LIXIL, pasaules vadošā ūdens un mājokļu produktu ražotāja, un daļa no spēcīgā zīmolu portfeļa. Piedāvājot “Pure Freude an Wasser”, visi mūsu produkti ir balstīti uz mūsu zīmola vērtībām – kvalitāti, tehnoloģiju, dizainu un ilgtspējību.

Zīmola pamata kompetence ir ūdens, un tas palīdz īstenot LIXIL ietekmes uz vidi stratēģiju, saudzīgi izmantojot resursus visā piegādes ķēdē no CO2 neitrālas* ražošanas un izvairīšanās no liekas plastmasas izmantošanas produktu iepakojumā līdz pat ūdeni un enerģiju taupošām produktu tehnoloģijām, piemēram, GROHE Everstream dušai ar ūdens recirkulāciju. Pateicoties GROHE X hibrīdveida komunikācijas ekosistēmai, zīmols ievieš nozarē jaunas tendences. Zīmols vieno cilvēkus gan digitālajā zīmola pieredzes centrā, gan klātienē, kā arī apvienojot šos abus veidus GROHE X zīmola un komunikācijas pieredzes centrā Hemerā Vācijā, un pat esot ceļā ar GROHE X Motion kravas automašīnām, tā palīdzot īstenot LIXIL mērķi – “lai labāks mājoklis kļūst par realitāti visiem un visur”.

Jums arī varētu patikt

Product added to wishlist